Uudised ja analüüsid turundusmaastikust Eestis ning maailmas.

Edaspidiste kirjutiste peamiseks eesmärgiks on tutvustada Eesti turunduses toimuvat ning edastada reklaamitrende tervest maailmast.

Võtan fookusesse just Eesti reklaamimaastikul toimuva – erinevate meediakanalite pakutavad lahendused reklaamimiseks. Mida Eesti inimestele meeldib  lugeda-vaadata-kuulata ja milliseid reklaamiformaate on võimalik kasutada. Uudised sellest, kui mõni meediakanal loob uue väljundi või hoopis suletakse midagi. Soovin oma blogiga jõuda esmajoones inimeseni, kelle jaoks turundustegevus on üks paljudest tööülesannetest firmas. Näiteks väikeettevõtte juht või müügijuht, kelle vastutuses on ka turundus- ja kitsamalt reklaamikampaaniate koostamine. Või väiksemate ettevõtete turundusjuhid, kes on ise väiksed agentuurid – mõtlevad välja reklaamikampaaniad, kujundavad reklaamid, teevad meediaplaneerimise ja analüüsivad tulemusi. Kui te ennast eelnevad kirjelduses ära tunnete, siis – proovin kirjutada teemadel mis aitaks teid otsuste tegemisel oma igapäevases töös.

Lisaks Eesti uudistele edastan ka info laias maailmas toimuvates turunduse trendidest ja uudistest.